!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pimp My Profile

Monday, November 01, 2010

BRoga again....

Today is sunday..eh salah, arini hari isnin, tp xtau la knape ak rase arini mcam weekend jew.. ceh, padahal da abs exam...mmg la.. hahaha. ak trase bebas seketika, maklum lah macam2 bnde ktkpale pikir semua nye gone skelip mate ble ak kuar dewan exam utk last paper ak semalam.. haha..

seperti yg dirancang tp bukan ak yg merancang dan perancang... pagi ni aku dan membe2 aku naik broga hill.. kali ni da msok 3kali aku naik atas tuh..huhu..arini aku rase dapat naik smpi atas tu awal skit kot.. kami bertolak kira2 pukul 5.30am dari Uniten..3 buah kete semuanya..bukit broga tu terletak kire2 30minit dari uniten so sempat la kn.. sampai saje di semenyih kami singgah di masjid utk solat subuh..then, kami semua troskan perjalanan ke bukit broga tersebut...da dekat dah dengan masjid tempat ktorg solat tuh..

sampai2 je kawasan kaki bukit tuh, satu buah kete terpakse patah balik ke masjid tadi, mana tak nye..boleh pulak kasut alip tertinggal kt masjid tuh..xpasal2 nk kne patah blk,,huhu. ak sekeh sat gi ko ni alep..hahahaha. sampai2 je keadaan mmg gelap la...nk xnk redah jela.. dgn xbawak lampu suluh nye..huhhh bercahayakan bulan jela..huhu

bagi yg 1st tyme naik mmg la agak excited n cuak2 gak kn..tp aku dah bese..ceh... macam ak da byk kali naik jer..padahal baru msok kali ke 3..hahahaha. xpe, 1st tyme aku naik dulu agak penat la...rase cam nk bengkak je betis aku..xlarat siot..tp tuh mase 1st tyme ak naik ok.. tp 3rd tyme aku naik arini cam xde rase pape pn..hahahaha.. next tyme kena catat masa la nk naik atas tuh. setiap kali nk naik lg, rekod masa yg lame kena pecahkn..baru la masyuk..hehehe. sihat woo, naik atas tuh..

Bkn pe, nk jadikan cerita, mase 2nd tyme ak pegi ade jumpe sorang wanita cina ni.. skali pandang nampak mcm dalam umor 30 an..slim lg tuh.. pas2 saje borak2 dengan die. tanye2, rupenye umo die dah dalam 40 an.. mak ai, larat lagi tuh..baik dok umah tido..hehe.hmmm, die siap tunjuk lesen pe bnde ntah..dalam lesen tuh adela gambo die.. terkejut ak!! dalam gambo tuh die gemok gle kot..siyes.. die cakap ape tau. die slalu naik atas nih.. die kate bagos..die siap kate die xpernah dapat selsema..kire nk cakap bagos la exercise pagi2 buta naik broga nih..tu je pointnye.. yg ktorg ni naik atas tu bkn pe, nk posing2 sane, posing2 sni kt atas tuh.. nak tunjuk akulah pemilik BROGA Hill!!!!!...hahahaha

see our pixtures........ (@-@)
















































































ehhh...arini aku ade project asignment fluid kena anta la..adoi~~~ last sentence he.
U should try to go BROGA HILL, siyes syok...

~~~bubye.. =)

No comments: